Animáció: Mester



Az internet a tudás kimeríthetetlen forrása, akkor is, ha Animáció: Mester-ről van szó. A Animáció: Mester-ről szóló évszázadok és évszázadok emberi tudását öntötték és öntötték a hálóba, és még mindig öntözik, és éppen ezért olyan nehéz hozzáférni, hiszen találunk olyan helyeket, ahol a navigáció nehézkes vagy akár kivitelezhetetlen is lehet. Javaslatunk az, hogy ne szenvedjen hajótörést a Animáció: Mester-re vonatkozó adatok tengerében, és hogy gyorsan és hatékonyan elérje a bölcsesség minden kikötőjét.

Ezt a célt szem előtt tartva tettünk valamit, ami túlmutat a nyilvánvalón: összegyűjtöttük a legfrissebb és legjobban megmagyarázott információkat Animáció: Mester-ről. Emellett úgy alakítottuk ki, hogy könnyen olvasható legyen, minimalista és kellemes dizájnnal, biztosítva a legjobb felhasználói élményt és a legrövidebb betöltési időt. Megkönnyítjük a dolgát, hogy Önnek csak azzal kelljen foglalkoznia, hogy mindent megtudjon a Animáció: Mester-ről! Ha tehát úgy gondolod, hogy elértük a célunkat, és már tudod, amit tudni akartál Animáció: Mester-ről, akkor örömmel látunk újra a sapientiahu.com nyugodt tengerében, amikor újra feléled a tudásvágyad.

Animáció: Master , röviden A: M , egy professzionális 3D grafikus szoftvercsomag, amelyet eredetileg az Amiga számára mutatott be a Hash, Inc. 1987-ben (akkoriban más néven). V: Az M kompatibilis a Windows (XP, Vista, Win7 és Win8 / 8.1) és a Mac OS X rendszerekkel . A közösség hozzájárul az animációhoz: elsajátítja a teljességet és a plug-in változatosságot.

V: M spline-okkal / javításokkal dolgozik, és eleve interaktív dokumentációt biztosít a Voice Agents- szel és egy közösséggel - Csevegjen azzal, amit a felhasználók eleve integrálnak a közösségbe. Az elkészült 3D-s modellek a mintapéldányokkal együtt könyvtárba menthetk és bármikor importálhatók.

A program a 3D animációk készítéséhez szükséges összes eszközt kínálja. Néhány funkció egy pillanat alatt:

  • Patch vagy Spline alapú
  • Hajszimuláció és animáció
  • Részecske-animációk (folyadék, sprite, hajrészecskék szimulációval és animációval)
  • u. a. Sugárzás ( maró hatással ), képalapú világítás és környezeti elzáródás
  • A normál környezeti elzáródás mellett a FastAmbientOcclusion (majdnem valós idej a v16-ból)
  • OpenEXR renderelés könny pufferekkel
  • Többutas megjelenítés
  • Átfogó kényszer- és kötélzeti rendszer
  • Kifejezések
  • SmartSkins és súlyok
  • Tömeg animáció
  • Nagyon tiszta és hatékony renderkezel hálózati megjelenítési funkciókkal, kötegelt rendereléssel, elosztott megjelenítéssel, elre beállított értékekkel, tárolók tárolásával, folytatással, n-core támogatással (v16-ból)
  • A v16 akár 50% -kal gyorsabban képes megjeleníteni, mint a v15 (a jelenettl függen)
  • v17: Retopológia, A: M válaszok, STL-Export stb.
  • v18: Magas felosztású exportálás és valós idej megjelenítés az OpenGL 3, GPU valós idej utáni effektusok, 3dCoat plugin, 3d fest plugin, új export plugin Blender -> A: M alapján

Animáció: A Master különösen ismert karakter animációs eszközeirl, amelyek egyedülállóak ebben a és sokkal magasabb árkategóriában, valamint nagyon intuitív mködésükrl.

web Linkek

Opiniones de nuestros usuarios

Ella Orsós

Ebben a Animáció: Mester szóló bejegyzésben olyan dolgokat tudtam meg, amiket nem tudtam, úgyhogy most már mehetek aludni

Norbert Török

Nagy felfedezés ez a cikk a Animáció: Mester és az egész oldalról. Egyenesen a kedvencek közé kerül., Nagyszerű felfedezés ez a cikk a Animáció: Mester és az egész oldal

Alex Rácz

A nyelvezet réginek tűnik, de az információk megbízhatóak, és általában minden, ami a Animáció: Mester íródott, nagy bizalmat ad., Nagyon érdekesnek találtam ezt a cikket a Animáció: Mester